Nagyon be volt borulva, de általában az ilyen fenyegetően kinéző égből nem esik alá semmi. Hát én pozitívan álltam a dolgokhoz, hogy biztos nem lesz eső. Ha az ember a szabadtérin dolgozik, nem is lehet pesszimista, és nem kívánhat esőt, mert empatikusnak kell lennie a többi emberrel. Vagy az égiek nem akarják ezt a darabot, vagy így lesz most már minden előadásnál?! Elvileg tizenegyig kötelesek vagyunk várni, mert még akkor is nekiállhatnak a darabnak. Na, de kilenckor nem tudták elkezdeni, úgyhogy az emberek levonultak az eső elől. Elméletileg fél órát vártunk, de mire a színpadot is letakarították és a közönség visszaült… tehát olyan tíz órakor indulhatott a show! Ám még így is meg volt a probléma, ugyanis olyan szél volt, takaróba burkolózva ültek a vendégek, a színpadod lebegtek a fák, az asztalterítők, a színésznők szoknyái, és akkor a színészek frizurái is.

Siettek, hogy túl legyenek az első felvonáson, hogy mielőbb elkezdhessék a következőt, vagy csak szimplán ne legyen eső nap, hisz a pénzt így is, úgy is megkapják. Rövid szünet lesz, mondták, de a közönség így is levonult, ahogy én is, hogy valami melegebb ruhához juthassak és papucs helyett cipőhöz. De már nem kellett volna visszajönnöm, ugyanis esett, majd jobban és egyre jobban és végül szakadt. A rendező próbálta erőltetni, de nem volt mit tenni, le kellett fújni az egészet, pedig kezdem megszeretni a számokat, és mintha a második felvonás lenne a jobb. Úgyhogy haza tekertem biciklivel, szarrá ázva, és mégis csak mosolyogtam. Szerintem ebben nem ilyen rosszindulat volt, hisz szántam az embereket, főleg akik csak ezért jöttek le marha messziről. De ez benne van a pakliban, sajnos. Kíváncsi vagyok, ma mire lehet számítani, így utolsó előadás tekintetében. Most se nagyon kedvem van elindulni, bár mikor ott vagyok és leült a nép, akkor már jó, de addig… Ma olyan negyed kettőkor keltem fel, de most úgy érzem fáradtabb vagyok, mintha nem aludtam volna majd’ tizenkettő órát. Na, de vajon ma mi lesz?! Addig is vidítson ez a kis videó:

A bejegyzés trackback címe:

https://you-know.blog.hu/api/trackback/id/tr161240537

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ent lány (törölt) 2009.07.15. 16:33:52

Hát Frodo és a numa numa mindenkit felvidít
süti beállítások módosítása