Rövid bejegyzés

2008.07.14. 12:01

Megint nyertem...és ismét Pestre...jó,én voltam a hülye,hogy jelentkeztem...de NASCAR és 3D-ben!!!Nah,de most már mindegy...a filmet megnéztem és le is töltöttem,bár nem 3D-ben...de a moziban haláli volt...repült a nézők felé a kerék!!!

De azóta színház élményen is túl vagyok...Marica grófnő,pechemre operett...opera énekesek magyarul énekelnek,német feliratozással kísérva és csak annyi a baj,hogy németül nem tudok és az áriázásukat nem nagyon értem...látványosnak,látványos...de azt kell,hogy mondjam Nagy Ervin mellékszereplése nélkül és persze a tehenek nélkül,az egész darab semmit sem ér...megjegyzem ez szubjektív vélemény egy olyan embertől,aki film-párti!!!Tehát hiába mozgatott meg talán több száz embert is,a darabot én már az első negyed óra után untam...,mint a Csárdáskirálynőt is,ami szintén operett...és,aminek szintén nem vágtam a story-ját...de mindegy!

Két hét múlva Fonyód!

A bejegyzés trackback címe:

https://you-know.blog.hu/api/trackback/id/tr19567295

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása