Hát nem jött össze, pedig háromszor próbáltam. Valamiért a sors nagyon utálhat, vagy csak szimplán marha jó humorérzéke van, amit én nem kultiválok. Pedig aztán szóbelin elsőre elbukni is gáz, nemhogy harmadjára… bár most én adtam fel idő előtt, minek húzzam a dolgot, megint egy olyan tétel volt, amit ha belehalok se tudok, de a legtöbb ilyen volt. Egyszerűen az agyam nem fogadta be az egész anyagot, az alapvető kérdés volt az, hogy akkor mi a fityfene is az a montázs?! Jó, végül is Maniutiu-t se nagyon vágtam, hogy mit szeretne, de lehet abból tudnék egy olyan szóbelit produkálni, hogy maga a szerző is elalél… na jó, azért a közelébe se érek, csak úgy mondtam, a viszonyítást tekintve. Először kihúztam a második tételt, montázstipológia, de semmi, egyszerűen nem vágtam, le is blokkoltam, halálra se tanultam magam, aztán másodjára a négyest, lotmani és szemiotikai megközelítés, és hogy mi köze van a filmhez ennek, na azt nem tudom, most meg Erdélyi mit gondol, amikor a szövegében csak Heideggert meg Freud-ot meg valami matematikai elképzeléseket említ, és montázs gesztusról beszél.  Persze, én hülye vagyok az egészhez és a nyomdokaiba sem érhetek soha egyiknek se, de akkor is, ezt most amit leírnak értik is, vagy csak így a menő, ilyen sok szakszóval, ami káromkodásnak is durva lenne. De lenyugodok, nem sírok, pedig marhára fáj a dolog, mert nem ingyen meresztem a seggem a tantermekbe, persze azért a sors úgy hozta, hogy erre a tárgyra nem is tudtam volna bejárni, csak maximum, mint Hermione, ugyanis másik helyen voltam minoros órán. Esküszöm már a színházat jobban szeretem, mint a filmet, pedig magamtól még mindig nem mindennap járnék színházba, meg sok filmet nézek így is… de akkor legyen az olvasás, vagy maradjunk annyiban, hogy nem nekem való ez az egyetemesdi. Bár most nyáron dolgozni fogok, ültetni az embereke a Brüsszeli és a Nizzai szektorban, és ami a legjobb nézni az előadásokat, valami pozitívum már kellett az életemben, hisz így magányosan… na jó, elég a szingli rinyából, ha nagyon akarnék tudnék kit összeszedni és az más kérdés, hogy hol?!

Amúgy is, holnap még van egy harmadszori vizsgám, bár filmeket még mindig nem néztem rá, nem is tudom hogy gondolom, hogy átmegyek, talán a csoda is kevés lenne hozzá, pedig csak legalább ez az egy meglenne, hogy csak egyet kelljen a szakdolgozati évben felvennem. Na az is, azt se vágom mi a fene a szakdolgozat, mi fán terem az, és pláne, hogy hogyan fogom megírni, mármint annyi oldalt, meg olyan okosat és hogyan védem meg?! És mi lesz utána!? Nagyon semmi, ahogy a mosatni jövőképet nézem, master képzés tekintetében.

Nem akarok itt fikázni senkit és semmit, pedig lehetne sok rosszat elmondani a vizsgáztatást tekintve!!! Az elszalasztott meg késés, meg nem normális óra megtartás… de kinek lenne nagyobb ereje?! Ezért lenne itt érdemes tanárnak lenni, szívatni mindenkit csak úgy, ahogy minket szívattak éveken át!!! Mert nem hiszem, hogy nem direktbe megy a dolog, biztos ők is ezért csinálják!!! Fúj de utálom az ilyen piramis játékot, hogy mindig lentebb vagyok és a szava, egy lyukas garast se ér!!! De már úgyis mindegy, majd jövőre újra nekimegyek a dolognak, hátha összejön. Vagy ott kellett volna a szeme előtt elsírnom magam, hogy hiába tanultam az agyam nem fogadott be egy szót se, és az 1+1=3 meg nem is tudom, sok miden alap dolgot el tudnék mondani, de evvel a tárggyal kapcsolatban talán még a nevemet se tisztán. És akkor még beteg is vagyok, fáj a torkom, köhögök, a fülem bedugulva az orrom úgy szintén lélegzésre nem alkalmazható, minthogy a szám se, mert köhögnöm kell. Mi a köhögés?!

Most nagyon nem vagyok jó hangulatban, és már nem is a holnapi miatt aggódom, és zavar ez a mai, de k****ra, és nem beszélünk csúnyán, mert mehet a negyeddolláros a perselybe.

Tegnap viszont elég jó volt a nap, olyan értelemben, hogy újra megnéztem az Amerikai Pite 3-at, szerintem az egyik legjobb trilógia, korom Forró rágógumija, pedig ha jobban belegondolunk, fiúkról szól és nem hiszem, hogy lányoknak. Elképzelem, ahogy macsó srác beviszi cicamicát és nézik, ahogy Jimbó megnyomja a finom meleg almás pitét… De aén akkor i marhára bírom mindegyik srácot, hisz Jim olyan természetesen szerencsétlen, Stifler a maga módján viccesen kemény gyerek, Finch pedig költőien romantikusan jó arc, bár lehet hamarabb szemelné ki a család idősebb női tagját.

A másik jó hír, hogy újra van True Blood- Inni és élni hagyni, második évad!!! És jó, nagyon jó, sőt szuper és már várom a könyvet és tényleg igaz, hogy Bella és Edward elbújhat szégyenükben, mert jön Sookie Stackhouse!!! Persze az Alkonyat tetralógiát második felvonását sem szabad szó nélkül hagyni. Őszintén megmondva Jacob még mindig nem lopta be magát a szívembe és szerintem még mindig egy béna elfuserált gyereke, aki de nagy szám, farkassá tudja ugrani magát. De most komolyan, ez a könyv annyira reálisan adja be a dolgot, hogy meg se kéne lepődni, ha egy ürge majd gatyáját kívül hordva ugrál a háztetőkön?! Persze a True Blood is próbálja a hétköznapokba behozni a vámpír fogalmat, de ott az egész képletes, hisz a Fény gyermekei szervezet nem tisztára a szcientológiát idézi meg, de most komolya?! De Bella rinyálása már kiakasztó!!! El nem higgyem, hogy jön a friss hús a városba és a suliba mindenki őt ajnározza neki örül és a legszexisebb pasi, aki „ja” mellékesen vámpír, de ez nem fontos, belészeret?! És nekem ötszáz oldalon át kell hallgatnom, hogy ő mennyire szerencsétlen?! Igazából csak a féltékenység olvastatja el velem, vagy mert E/1-ben íródik és egy ötszáz oldal erejéig én is lehetek az a szerencsés lány, akit egy hideg bőrű 107 éves szűz visz a hátán ágról ágra…

Na, de vannak még jobb dolgok is, és az nem feltétlenül Bret Easton Ellis bármelyik könyve, hisz minden írását csak imádni lehet, és nem is a Lost, amiben majdnem meghalt szegény Ben, de aztán mégse, mert a sziget azt akarta és most a lánya képében megjelent „füstszörny” utasította, hogy még egyszer ne ölje meg Loscke-t ( de igazából csak azért, mert harmadjára feltámasztani már eléggé gáz) és nem is a CSI vadonatúj évada, ami nem is annyira jó, minthogy az Alias befejező évada is eléggé gyengusz volt, mármint a lezárást tekintve és nem is Csillagkapu, amiben Daniel Jackson még mindig nagy arc, és még mindig az ö kis esetlen minden lében kanál tudós figurájával a legkönnyebb azonosulni, hanem az, hogy a legjobb barátnőmmel és lelkem másik felével könyveket írunk!!!

Egy vámpírosat, amit ő kezdett és ezért lett ilyen, és van benne aztán minden, True Blood, Fekete tőr testvériség, Alkonyat saga, Anne Rice, Anita Blake, és ez csak a vámpír vonulat, mert most Dan Brown hatás is érződik meg sok értelmetlen szex és vér és egyház meg hatalmas követhetetlen családfa és mindenki mindekinek a mindekije és szerelem, szabadság! A másik egy thrillerhez hasonlít, pedig én indítottam, és ha rajtam múlik az főszereplő még mindig az otthonában téblábol köpenyben és egy regényt ír és lebegnek a függönyök, hideg van és az élet szar, nincs szerelem, csak a magány a spleen érzése a nihilizmus, de így egy izgis könyvnek néz ki és a jelszó „Egy kib***ott Keyzer Soze vagyok! Rock'N'Roll!”

Asszem most már zárom soraimat, így nagy hirtelenjében mindent elmondtam, amit akartam.

Pontosabban beszélhetnék itt a Titanic filmfesztiválról, ami most elég zűrzavaros volt. Sárga kártyával csak a sajtósokra lehet bemenni, és ezért mehettünk a Palace-be nézni a Spirit-et, amin aztán csak röhögni lehet, a tisztasági betéttel eltakart arcú csávóval együtt. De most komolyan, egy egész napot elcsesztünk, hogy aztán közöljék velünk, hogy reggel vannak azok a vetítések, amikre eljöhetünk, és amik között elég gyatra filmek voltak. Persze az amerikaiak kidobtak egy jót, Sárga zsebkendő címen, amit csak ajánlani tudok. Nem szól nagy dolgokról, de néha ilyen is kell, de aztán volt egy dán thriller is, ami jó volt, meg azért voltak meglepő és mulatságosak is. Aztán volt még ilyen rendezvény, hogy Mozifanatikusok éjszakája, ami még mindig egy jó dolog, főleg, ha az ember pesti lenne, de mi így is elmentünk és jelenthetem a Wall-E egy nagyon édes rajzfilm szavak nélkül a Made in Hungária igenis táncra csábít, a Szörnyek az űrlények ellen 3D-ben sem lett volna nagyobb durranás, de a hangok tök jók, még eredetiben is, a Spancserok egy könnyed vígjáték péntek vagy szombat estére a spanokkal, és a Hannah Monatana egy nagyon horrorisztkus élmény, de szar volt az időbeosztása a filmeknek, és a közönség úgy teljes mértékben tini picsákból és magukat menőnek képzelő csávókból állt. De azért jövőre is jó lenne bepróbálni!

A legnagyobb filmélményem most mégis a Rockhajó! Pedig az se sok mindenről szól, de kellemes, szórakoztató és könnyed!!! Az Angyalok és Démonok jó film volt, a Transformerst nagyon várom, hogy elmenjek a moziba és a Harry Potter még mindig is keményen menő dolog!!! És tessék 3D-s filmeket nézni, mert a Véres Valentin nem is létezhetne máshogyan, marha nagy ász, amikor a lámpával kivilágítanak a közönségre és már a Végső állomás ikszedik részét is kifejezetten erre a technikára építik rá!!! És igenis a Family Guy egy nagyon jó rajzfilmsorozat!!!

És ez egy jó oldal: www.thehillywoodshow.com/

Kel’sha!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://you-know.blog.hu/api/trackback/id/tr381215382

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása