Mily meglepő,az a szemét kis fikamanó meghúzott médiatudományból.Most buktam négy kreditet,amit majd az elkövetkező félévek során kell behoznom...nem is lenne nagy baj,ha a szociológiát nem kéne újra megcsinálnom,és nem kéne még egy félévet teljesítenem tesiből...és valaki még ez mellett nyelvet is tanul,mert még egy nyelvvizsga kell az ötéves képzés végén...vagy én már az egészet nem értem...és,ha ez nem lenne elég kövi félévben bejön a minor is,ami színháztörténet és tök jó meg minden,de tuti üti majd a filmtörténetes óráimat...és akkor még,mert harminc kredit legalább kell egy félévben,hogy meglegyen,én még szedegessem a szociológiát,meg az elveszített négy kreditet...vettem volna föl a hinduizmust,szt legalább értem,legalábbis jobban,mint ezt a szemetet...és akkor még lehetőséged sincs javítani,és még UV időpont sincs,arról meg nem is beszélve,hogy ennél szóbelizni!?Írásban nem tudtam neki produkálni,mert fingom nem volt az anyagról,hiába három nap-három éjjal...na,jó!Ez csak vicc volt,de a lényeg,hogy három napig ennek a szarnak a kötelezőin,legalábbis egy-kettőn próáltam átrágni magam...és akkor még nem is kötelezőkből kérezett!Jegyzetem mega alig vala...a handout-ot meg megérteni...és akkor itt a klasszikus film története,amiről a tanár vagy negyed órát késett,rossz terem kulcsát hozta és nem tudta szegény megérteni,hogy három vizsgát kell felügyelnie ugyanabban a teremben,de mire ez tisztázódott,én is rájöttem:Orson Welles szart se ér...a többi film viszont,főleg,hogy nem is mindegyik volt meg...de én most már nem bízom semmiben,reméljük,hogy a médián kívül minden meglesz és ez a tantárgy nem kötelező nekünk,filmeseknek!

A bejegyzés trackback címe:

https://you-know.blog.hu/api/trackback/id/tr17492236

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása