Már elég rég jártam errefele,úgyhogy van egy-két apróság,amit nem árt leírnom...például:ÁTMENTEM MÉDIATUDOMÁNYON 3-SAL!!!El se hittem mikor láttam,és valószínűleg Esmeralda mentett meg...ha emlékeztek jó pár ember gyűjteni kezdett a szegény vak lánynak,csak egy probléma volt,hogy az egész csak egy sorozat volt...és Esmeralda csak egy karakter...szóval igazából írtam össze-vissza mindent,ami eszembe jutott,és nem törődtem azzal,hogy az öt kérdésből csak négyet oldjak meg,ugyanis én igazából egyiket se tudtam...hiába olvastam a kidolgozott kötelezőket,mintha nem is magyarul,hanem legalább héberül lett volna...de azért nagyon nagy segítség lehet a médiatudományhoz értőknek,úgyhogy hála a kidolgozóknak!!!Szóval átmentem,megvan a 4 kredit,de többé az életben nem akarok kis fikamanóról hallani!!!

Új kedvenc színész lopta be magát a szívembe,aki talán Jesse Spencer ikertestvére lehetne...Michael Pitt...Kísérleti gyilkosság...ami elvileg nagyon jó film,de ajánlott nem szinkronosan nézni...bár lehet,hogy elvileg is vonzódik Justin Pendleton (Michael Pitt) Richard Haywood (Ryan Gosling) -hoz,de a szinkron legalábbis nagyon erre hajaz...szóval Fekete Zoltán és Csőre Gábor...jobb társítás nem is lehetne.De most szemét leszek...természetesen nem Richard a gyilkos,pedig én úgy rüheltem,hanem Justin,aki meg akarta mutatni együgyű,ám baromi menő és szexi barátjának,hogy ő a james...szóval a mi Justinunk öli meg a csajt...de én igazából mindvégig sajnáltam...hiába,mindig a gonosz karaktereken esik meg a szívem

 

 

 

 

 

 

 

 

 

De a lényeg!Michael Pitt!Nemcsak színész,hanem énekes is--->Pagoda nevű együttesével iszonyat jó rock zenéket csinálnak,amiben ő maga Kurt Cobaint idézi

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Szóval tessék Michael Pitt filmeket nézni és Pagoda-t hallgatni!!!Lehet kezdeni Bernardo Bertolucci Álmodozók című fimjével,ahol sztem tényleg Michael van talpig ádám kosztümben

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nah,de most nem is jut eszembe több érdekes dolog...ha lesz új filmélmény szólok!

Puccini kezdőknek--->Justin Kirk rajongóknak kötelező...laza szombat este meg minimum megnézendő.

Filmbarát...hát a címe a lényeget takarja drámai köntösben.

A nagy átverés...aki Shia Labeouf-ot szereti szenvedje végig a filmet,de egyéb pozitívuma nincs.

Ami a szexet illeti...kötelező!!!James Spader,Bill Murray,Jay Mohr...és a lift esete!!!

A pék...angol humor,csak lazán.

Kés/alatt...igazából ebből a sorozatból sosem elég...bár a negyedik évad elég gyenge volt,az ötödik most eléggé üt...de akkor se veri le a harmadikat,ahol a nem olyan rossz külsejű,ám annál inkább farkatlan Quentin Costa hirdeti "the beauty is curse of the world" vagyis   A SZÉPSÉG ÁTOK A VILÁGON (legalábbis a szinkron így van,asszem...

Aki legyőzte Al Capone-t...megnézni,tisztelni és egyáltalán nem sajnálni Capone-t...

Világok harca - A musical...ilyenis van emberek!!!

A gépnarancsot elolvasni,de az erőszakot mellőzni!!!

Nagydumás kiscsajok...amikor szeretnél hinni a mesékban...és azt hiszem most tényleg ennyi.

A bejegyzés trackback címe:

https://you-know.blog.hu/api/trackback/id/tr61556197

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása