A szombati előadás szépen lement, és hihetetlen, de telt ház volt, és még a pénteki emberek is megjelentek, pedig sajnos a szabályzat szerint lement az előadás, nincs esőnap. Próbáltak feljönni, de a lépcsőn nem lehet ülni, állni meg végképp nem lehet, és örülniük kellett volna, hogy hátul egy kivetítőn nyomon követhették az előadást, még ha a hangosítás rossz is volt, és lehet, hogy méltatlan és kipengették a jegyekért a több ezer forintot, de sajnos, szabadtér esetében az eső benne van a pakliban, és engem is idegesítene. Szóval, inkább menjünk moziba és nézzük meg a Jégkorszak 3-at! A poénokat nem lehet felsorolni, annyi van benne, például a „szél beszél- és mit mond- nem tudom, nem tudok szélül” vagy a „te mikor őrültél meg?- úgy három hónapja, amikor a feleségem ananásszá változott, egy aszott ananásszá, de így is szerettem” vagy maga Motkány, aki Barry White egyik számára nyomul Motkány-lánnyal, vagy ugye Sid, a dinoszauruszok, vagy az Apokalipszis most-ból itt maradt Marlon Brandoként megőrült Buck. Azt hiszem most mára ennyi, hisz nem sok minden történik velem azon kívül, hogy sokadjára megnéztem a Cigányszerelmet, ami lassacskán tetszeni kezdett, persze leginkább a második felvonás, és rájöttem ez a Ionel gyerek is elég helyes srác, szóval leszámítva, hogy énekel mielőtt cselekedne, én egészen biztosan őt választanám. De komolyan már hiányozni fog ez a darab, már kezdtem megszokni ezt az operett dolgot is és rájöttem néha van úgy, hogy az ember ezeket a zenéket hallgatja, de azért jobb visszatérni az átlagos és érthető dalszövegekhez.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://you-know.blog.hu/api/trackback/id/tr651242542

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása