Basszuskulcs,most nézem milyen marha régen jártam itt, és mindenkit megnyugtatnék, még élek! És már fél év eltelt, a nagy semmivel, mert semmi sem változott. A vizsgaidőszakon túl vagyok, de már jön is az újabb és,ha az égiek is úgy akarják akkor még egy államvizsga is,de ha ez bekövetkezik, akkor...nem lesz semmi,mi lenne?!Tovább tanulás?! Minek?! Ennél okosabb már hova leszek, vagy ha leszek is, mit fogok evvel a rengeteg tudással kezdeni, mivel lesz szebb a jövő, ha kifejtem egy egész szakdolgozaton keresztül,hogy a Rómeó és Júliát egy csomóan feldolgozták, és a story nem sokat változott, mert még mindig szeretik egymást,a halálig, vagy ha szerencsésen happy end van, akkor akár tovább is. Mikor lesz az, hogy a szex után Júlia hagyja az egészet a fenébe,vagy addig se jut el,hisz Rómeó egy Montague,és akkor hozzámegy Páriszhoz és boldogságban fog élni,mert mi a szerelem?! Egy pillanatnyi fellángolás,amikor úgy érzed,hogy bármit meg tudsz valósítani, ahogy a bungeejumpingban is, leugrassz,de hiába ordítasz,hogy "jaj,meghalok" a kötél megrándul, és te épphogy nem esel pofára.Vagyis,mire megvalósítanád,rájössz,hogy...mire is?!Hogy ezt egyébként is meg tudod csinálni, vagy épp nem,mert az is csak a mesékben van, hogy minden álmunk valóra válik és ha küzdünk a célunkért,akkor a senki emberből is lesz valaki! Dehogy!Egyébként meg mindenhez pénz kell, meg protekció, jah és csak utána mellékesen a tehetség és a tudás. Zsenik nem születnek, vagy ha igen, azokra majd haláluk után gondolunk,mert már nem tudunk miről filmet forgatni és a művész filmet díjazzák,bár senki sem nézi.Viszont mindenki bemegy a közönségfilmre,és tátja a száját,hogy amelyik film semmiről sem szól, milyen jó, amelyiken meg gondolkodni kell,az már szar,pedig azok a filmek csak az életről szólnak,amott meg három méteres kék alakok ugrálnak?!Júliának nagyon nem kellett volna az álomitalos szituációba belemenni, hisz a papok is elég gázok már.Vagy,amikor felébredt,menni tovább,Rómeó meghalt,és...az én életem nem ér véget.Maria persze képtelen volt Tony után menni!Szerintem vagányabb is.Rómeó nem csak egy létezik,rengeteg pasi szaladgál az utcákon,és ... na,jó! Az a szánalmas szardarab megérdemli,hogy meghaljon,örüljünk,hogy csak egy volt belőle!Szóval egy fél év alatt rájöttem,hogy Pesten jó lenni,vagyis muszáj lenne legalább oda eljutni.Vagy nem is tudom, hisz még mindig pasi nélkül vagyok,pedig nem várom Rómeót?!Vagy nekem is álarcos bálba kéne menni?!Vagy feladni egy hirdetést,keresem az én családom vetélytársának egyetlen fiát,Jelige:a végén nincs közös halál. Komolyan a béka segge alatt vagyok, pedig basszus,eljárogattam néhanapján bulizni is,de az csak kikapcsol,vagyis kicsit rájösz, hogy ez a világ pusztulásra ítéltetett, lehet jobb is,ha jön 2012.Na,jó ennyire nem vagyok mocsadék,de elhihetitek,hogy magamat nem emelném ki,hisz ha már egy özönvíz sem segített,akkor még egy már csak vagy játékból,vagyis élvezetből,vagy unalomból,szórakozásból...vagy istent kéne kicsit lemosni a föld felszínéről,hisz ő szúrta el.Önön képére alkotott minket, akkor Ő a ludas, hisz mi csak azt tesszük,amit Ő tenne. Kicsit elkanyarodtam egy másik irányba,de az agyam már "off"-on van, és ilyenkor idáig elmegyek, hogy gyakorlatilag kinyissam az ablakot,és "hopp" Csak az ember alapvetően kíváncsi lény,az a tipikusan "mi lesz,ha épp holnap!?" Csakhogy csodák nem léteznek,de bezzeg véletlenek, hogy pont rád esik egy tégla,az milyen vicces már...mármint sétálsz,tök nyugodtan,és akkor "puff" Persze a szerelem nem rohan csak úgy neked, és nem néztek egymásra,hogy tekintetek örökre összeragadjon!Ezek miért csak a filmekben vannak?!És miért van az, hogy a szívednek jól esik ilyet látni,és mikor kijösz a moziból várod,hogy ez történjen,és darabokra törik a szíved,mert ilyen nincs,és egy idő után csak felháborodsz az ilyen sablon storyk láttán,pedig ezek csak szórakoztatni akarnak,de reálisabban kéne,gyerekek!Vagy adnom kéne még egy esélyt és Rómában kilopni legalább egy érmét a kútból?!Valami apró reménybe mindig kapaszkodni kell.

De most inkább csak ennyi,pedig felsorolhatnám a sok filmet,amit láttam,vagy pár dolgot,ami történt velem,hogy kareokeztam egy angol fazonnal,az All my lovingot,és gyakorlatilag ingyen volt az aznap esti pia,és Mozifanatikusok,meg Oscar és that's a bingo és fenn vagyok facebook-on és Family guy,meg South Park és Vámpírnaplók...de az elvinné ezt az emosan depresszív letargikus hangulatot.És különben is,akkor már baj van,ha tetszett a Boltkóros naplója és még könyvben is olvasom!?

A bejegyzés trackback címe:

https://you-know.blog.hu/api/trackback/id/tr531951453

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása