This is the end...

2009.06.30. 18:15

Na, finito! Leszarom hogyan sikerült,a lényeg, hogy most már utánunk a tűzözön vagy vízözön, kinek hogy tetszik…már csak szeptemberben kell ezt a rothadást látnom, amit az egyetem épületének hívnak. Persze kivételes esetek is felmerülhetnek, ilyen például a kocsmázás, mert csak úgy négy vagy öt van mellette, jó hely, mi?!

Kifáradtam, ez az igazság, és hogy mitől… nem hiszitek el, de a semmitől lehet a legjobban! Ez a félév most nagyon rázós volt, és nekem már az utolsó héten véget ért, ezért is ment olyan nyögvenyelősen ez az egész vizsgaidőszak, és minden héten egy-két vizsgám volt, bár azok után, ahogy készültem, nem kell ezen csodálkozni. És minden nap, bebiciklizni, bemenni a terembe, pontosabban előtte várni a tanárra, majd mikor már lehűltél, mert tökre szakad rólad a víz, bemész és kiderül, hogy szart se tudsz, hiába tanultál, vagy sem.

A megkönnyebbülés édes érzése vonul végig rajtam, mintha teher lenne ez az egész egyetemesdi, de lehet csak a vizsgaidőszak az, mivel az órákat hallgatni vagy sem, nem olyan megerőltető… néha igen, de az már más tészta. Úgy érzem, ha aktívabbak lehetnénk órán, vagy havonta kikérdeznének minket, jobban rá tudnám venni magamat a tanulásba. Ilyenkor sírom vissza az édes általános iskola és a gimnázium szigorú tekintetű tanárait, akik kínoztak minket dolgozatokkal, felelésekkel… de megtanultuk! Bár igazából én már mindent elfelejtettem. Komolyan, ha most kéne érettségizni, csak bambulnék magam elé a feladatok és a tételek láttán. Ez mi?! Úristen, tanultunk ilyet?! Jé, tényleg, mintha valami rémlene erről! Erről néztem egy dokumentumfilmet!

Mindegy, ezt most tegyük is félre két hónapra és „feel the sunshine” és „partytime”!!!

Jöhet a lógás a haverokkal, a sok agyromboló amcsi film és az éjszakába nyúló kellemes séták a Balaton partján és szabadtéri ezerrel… bár őszintén szólva parálok, a sok ember, akik majd jönnek, mert azt hiszik ők az atyaúristen, mert ki tudja pengetni az „x” összeget a jegyre… és nehogy elrontsak valamit!!! Pedig nem nagyon lesz másról szó, mint „jó estét” kellemes szórakozást” meg esetlegesen, ha valaki nem találja a helyét, annak útbaigazítást adni. Könnyen hangzik, és mégis simán el lehet rontani valamit, hogy aztán jöjjön a fejcsóválás… de nagy levegő, szúszá és csak magabiztosan! Ha az elsőn túl vagyok, mindegyik menni fog. Csak az a baj, hogy marhára nem vagyok optimista és bevallom, nem nagyon bírom az embereket, így tömegbe semmiképp. De nem lesz itt gond agy igazából szarok bele, mást úgyse igazán tehetek!

Most amúgy is nem érdekel semmi, csak lazulás ezerrel és élvezni azt, hogy itt a monszuni időjárás, eső, pára, eső… ha jobban rágyúrna még Forks-nak is elmenne. Nem tudom mennyire lenne letargikus a hangulat, mert sokszor érzem úgy, hogy nem nagyon vágyom a napsütésre, a meleget utálom… igazából ősz párti vagyok, mert a tél túl hideg, a nyár, mint mondtam túl meleg, a tavasz meg olyan béna, szép, szép, de mégis, ez a megújulás, virágok, szerelem, bár a farsang időszaka is!

El kéne utazni, baromi messze, és örülni annak, hogy nem magyar arcokat lát az ember, bár minden humanoid egyforma.. .de akkor is! Olyan sok gyönyörű hely van a környéken: Párizs, Róma, Berlin, Bécs, Velence, Skócia bármelyik része, London és ugye Szlovákia, ahová már a Motel filmek után duplán vágyom!

De most nem is tudok már mit írni, csak üres fecsegéseket, bár eddig is csak azokat gépeltem be, na mindegy! Most very happy vagyok és azért is, mert Jack! Erről jut eszembe, Lost! Hogy ott mik vannak! Most ez a mentalista csávó, ilyen tisztára szellemekkel suttogó, de természetesen Hurley is tud ilyet, csak jobban, és a videókon lévő az apja, meg itt van az a tudós is, és akkor a kicsike Benjamin Linus, meg jegesmedvék! Ember jegesmedvék, merthogy az elég abszurd, ahogy a készítők mondták, eléggé szokatlan! De a legjobb tényleg az, ahogy Hurley rávilágít a Star Wars pszichológiai problémáira, mert valljuk be, jó film az, mert nem az a fontos, hogy ki kinek az apja és ezt miért nem tudják megbeszélni normálisan, hanem hogy milyen látványos ez a maga korában! De azért Hurley és szurkolok, hogy a Te átíratod meghassa George Lucas-t!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://you-know.blog.hu/api/trackback/id/tr311218367

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása