Megírtam a médiát.Végre!Bár az,hogy írtam enyhe túlzás,csak nem akartam üresen beadni a lapot...de legalább annyi mersze lett volna,hogy bejön és ővizsgáztat,de nem!!!Ahhoz nincs bőr a képén,csak ahhoz,hogy rohadt szemét kérdéseket adjon!!!De ez már nem is zavar...viszont 3-as lett a Bevezetés a filmelméletbe vizsgám,amire mellékesen azt hittem karó lesz,hisz 15 pont volt a maximum,5-5 a két esszé és 2,5-2,5 a két fogalom.Na,én kapásból elrontottam az egyik esszét,és a fogalmakból is csak az egyiket tudtam igazából...de ilyenkor ezen már nem szabad tépelődni,megvan és kész!!!De bár így buknék meg médiából is!
De most akkor nagy levegő és essünk neki Orson Welles Aranypolgárának és a többi klasszikus régi filmnek...csak ne adjon új kérdés sort!!!
Bár nem is t'om,hogy most az egyetem miatt kéne szomorkodnom vagy,hogy itt a nyár és júliusban a sok program...Marica grófnő,Szentivánéji álom és Barátnőkkel Balaton-Fonyód...de bordáink másik fele még messze kóborol,elveszve talán egy Plazaban,amit azért remélsz,hogy nem igaz...inkább sétálgasson tovább,vegye az új menő cuccokat,mégha ezek lennének az utolsó férfiak is a földön,se kened le a hajad,hogy megfelejél az elvárásnak"egyik szemem sír,a másik haj"...inkább vársz tovább,szórakozol,amíg lehet,és amikor a leginkább nem gondolnál rá,lép a hátad mögé,pont amikor egy elég gáz és undorítóan durva viccet demonstrálsz,vagy,amikor épp a beleded készülsz megosztani a földdel egy jó egyetemi piálás után és mondja az,hogy szia!Ha mág épp magadnál vagy,eljuttok a nevéig,de utánna tuti szarrá röhögöd magad,pontosabban a képébe nevetsz,és szegény inkább tovább áll,te meg másnap,józanul,megbánod aljas tetted...de ő mit tett volna ugyanebben a szituban!?
Honnan is kanyarodtam el idáig!?
Jah,igen!Pasik,gyengébbik nem,hímsoviniszta disznók,akik azt hiszik ők a ilág közepe és ők uralkodnak mindenen és,hogy csak nekik lehetnek elvárásaik,mi változzunk az ő ízlésükhöz és,hogy ők a legokosabbak,mindent mindig jobban tudnak,mi ne is gondolkodjunk,és döglenek a foteljükben azt a rohadt focit bámulva!Azt hiszem innen kanyarodtunk el,de most inkább ezt a témát későbbre hagyom és elmegyek enni...ezt neked Norbi up-date!Én legalább élvezem az életet!

A bejegyzés trackback címe:

https://you-know.blog.hu/api/trackback/id/tr83490088

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása