Ha nem is azért,mert nyertem,most végre megnéztem a Szex és New York-ot...bár bevallom őszintén,amikor hetente izgultuk végig a négy lány történetét,ha jól emlékszem huszonöt percben,akkor jobban lekötött...félre ne értsetek,a film nagyon jó,mindeki azt adja,amire vágyunk és Mr.Big...hát rá most se tudtam haragudni...persze maradtak feldobott,de el nem ütött labdák,nyitva maradtak kapuk,és volt két nagyon éles vágás...csakhogy filmesen fejezzem ki magam...de amúgy,mégha egy óra után kicsit unalmasnak is tűnt számomra...ami igazából abból fakadhatott,hogy harmincan se voltunk a moziban...alapvetően jó volt...újra a négy lány és újra az imádott New York és Mr.Big!!!Annyit mondok most csillapodnia kell bennem a látottaknak,de most már így három órával a film után...csak megnézném megint!
Már olyan rég nem írtam,hogy Cillian Murphy Napfény című filmjéről se árt egy sor említés:nekem nem nagyon jött be,sajnálom,pedig sci-fi...de valahogy nekem mégse volt az...a hasznos teher célba ért az önfeláldozással együtt és újra süt a nap...juhé!
Modigliani:Andy Garcia hatalmasat alakít benne...és a zenéje is fantasztikus!!!
Oliver Stone:The Doors...ha Jim Morrison tényleg így élt,ne lepődjön meg senki,hogy meghalt...de azért,női szemszögből:nagyon helyes volt,nagyon szép verseket írt,és nagyon jó zenét játszott...és Val Kilmer igenis hasonlít Jim-re!!!
The jacket...hülye magyar fordítással A fiók...Adrien Brody;egyre jobban kezdem megkedvelni és még Keira Knightley-ra se tudok rosszat mondani...Hollywoodland,Adrien miatt kötelező,bár Ben Affleck,mint Supermen!?
És végül e kedvencem:Alvin és a mókusok...iganis nézzétek meg!!!Tiszta retro...de tényleg,végre valami,ami felidézi az elfeledett gyerekkort,mégse neveted ki...a zenéje tök jó...és Jason Lee-nél nagyobb hülyét nem találhattak volna...mármint,aki bevállaja ezt.
És a legfontosabb:Kés/alatt...hát...én sajnálom Christian Troy-t,Sean McNamara meg nem ez a típus...
És Lost...egy kattintás és a sziget eltűnik,nem boccs!Elköltözik...szerintem erről elég is ennyi!

A bejegyzés trackback címe:

https://you-know.blog.hu/api/trackback/id/tr92517153

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása